28 Ocak 2010 Perşembe

'O' an

9 yorum:

Adsız dedi ki...

vaay süper olmuş hacı asjkalajks

Adsız dedi ki...

İBNEEEEE
OROSPU ÇOCUGU

Tribal Enfexion dedi ki...

ahaha muhteşem olmuş. asdhkasd

exavier mcdaniel dedi ki...

ne kadar orjinal bi fikir. kutlarım, muhteşemsin...

Adsız dedi ki...

dawşax

tathar dedi ki...

kop'dan mısınız?

Adsız dedi ki...

acaba emekli polis gücü Mtk ya ve pendikspora elenen bir fenerli olarak ne dicen:) daha gerisine gitmiorum sigma gibi takımdan 7 yemeni de sölersek ağır konuşmuş olurum:)

Adsız dedi ki...

ahahahaha çok komik yaaa yerlere yattım ahahahaha öldüm bittim geberdim bu ne güzel bir espri anlayışıdır allah kahretsin ölüyorum şu an yerlerdeyim ay ay ay ÇOK YARATICI

alper dedi ki...

ANANI VE YARADANINI SİKEYİM SENİN OROSPU ÇOCUĞU.GÖZÜNÜ NURUNU GÖZ BEBEĞİNİ SİKEYİM SNEİN.TAM BİR OROSPU ÇOÇUĞU PROTOTİPİSİN LAN SEN.SEN GS Lİ DEĞİLSE BEN OROSPU ÇOCUĞUYUM.